Kampanie reklamowe w Internecie

zwiększamy

Prowadzimy skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w Internecie. Rozkręć sprzedaż dzięki reklamie online.

Kampanie reklamowe Facebook Instagram LinedIn Allegro

Skuteczne kampanie reklamowe

Ponad 90% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do internetu. Jest to ogromne, międzynarodowe medium i doskonała platforma do prowadzenia działać reklamowych. Nadal wahasz się nad tym, czy reklama w sieci to dobry wybór? Pomożemy ci zrozumieć, czym są internetowe kampanie reklamowe i jak mogą pomóc twojej firmie!

Kampanie reklamowe online - kto powinien reklamować się w internecie?

Reklamy w internecie to rozwiązanie, które może pomóc twojej firmie bez względu na to, jak jest duża. W rzeczywistości reklama w internecie jest ważna dla każdego, kto istnieje w sieci. Ważne jest jednak dobranie stosownej kampanii oraz celów, aby reklama w internecie przyniosła wymierne efekty.

Mniejsze firmy mają często wątpliwości dotyczące opłacalności – ile kosztuje reklama w internecie? W porównaniu jednak do innych metod reklamy, jest ona niekosztowna i daje możliwość trafienia tylko do docelowej grupy odbiorców.

Kampanie reklamowe w Internecie

Jak działa reklama internetowa?

Reklama firmy w internecie, bez znaczenia na to, czy jest to reklama prowadzona przy pomocy Facebook Ads, czy reklama strony internetowej, zaczyna się od przeprowadzenia rozmowy, na podstawie której przygotowywany jest brief. Znajdują się w nim odpowiedzi na najważniejsze pytania oraz ogólny zarys planowanej kampanii internetowej. Po dokładniejszym określeniu celu, wyborze grupy docelowej i konkretnych działać, przygotowywany jest szczegółowy plan działań w mediach internetowych.

Każda kampania jest ustalana indywidualnie, dobierana na podstawie branży, oczekiwań, budżetu oraz dostępnych platform. Działanie kampanii reklamowej w internecie skupia się ogólnie mówiąc wokół tego, aby zwiększyć świadomość na temat marki, przybliżyć jej działanie potencjalnym zainteresowanym i uzyskać więcej klientów.

Zalety kampanii reklamowych w internecie

Jakie zalety ma reklama sklepu internetowego, usług lub strony  w sieci? Największe plusy tego rozwiązania, to:

  1. Nieograniczony dostęp. Reklama w sieci pozwala dotrzeć do dowolnego zakątka w świecie, nie ma więc znaczenia to, o której godzinie wrzucisz post albo wstawisz nowe produkty do swojego sklepu internetowego.
  2. Różnorodność platform. Czy masz świadomość tego, że reklama jest możliwa nie tylko na Facebooku czy w wyszukiwarce Google, ale też na wielu różnych platformach? Przykładem może być strona Allegro, która oferuje możliwość skorzystania z Allegro Ads, co przekładać się może na więcej wyświetleń i lepsze wyniki sprzedaży! Każda platforma reklamowa daje inne możliwości.
  3. Trafia tylko do zainteresowanych osób. Jesteś lokalnym sklepem? A może swoje usługi chcesz kierować tylko do mieszańców konkretnego, ale bardzo odległego zakątka świata? Nie ma problemów! Reklamę możesz dokładne stargetować na określoną grupę odbiorców.

Reklama firmy w internecie – skuteczny sposób na rozwój biznesu

Reklamowanie w sieci nie jest łatwe – samodzielne opracowanie strategii, znalezienie docelowej grupy odbiorców i skuteczne dotarcie do niej wymaga sporo wiedzy. Dlatego ważne jest, aby zadanie to powierzyć godnej zaufania agencji, która specjalizuje się w reklamach.

Jedno jest pewne – bez odpowiedniej reklamy w sieci trudno zaistnieć!

Jak prowadzimy kampanie reklamowe?

Analiza grupy docelowej

Na początku określimy grupę docelową, do której będzie kierowa kampania reklamowa. Jest to pierwszy i podstawowy krok do podjęcia dalszych działań marketingowych. Ułatwi nam to rozpoznanie potrzeb Twoich potencjalnych klientów oraz ich oczekiwania. Skupimy się na dotarciu wyłącznie do użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i pieniądze.

Dobór kanałów i działań

Następnie, po sprecyzowaniu do KOGO kierujemy ofertę, określimy, JAK komunikować się z grupą docelową i przy użyciu, których kanałów. Wspólnie podejmiemy decyzję, czy bardziej opłacalne jest uruchomienie kampanii reklamowej Google Ads, czy może lepiej wykorzystać potencjał Facebooka lub innych social mediów. Wybór odpowiedniego kanału, pomoże nam dopasować język i styl komunikacji z odbiorcami Twojej kampanii.

Mierzenie efektów

Sukces kampanii zależy także od mierzenia efektów wdrażanych działań. Aby podejmować trafne decyzje i wyciągać wnioski na przyszłość, wykorzystamy narzędzia służące do monitorowania skuteczności reklam m.in. Google Analytics. Dzięki temu na bieżąco będziemy obserwować wskaźniki i optymalizować ustawienia kampanii.

Zapytaj o darmową wycenę

Jesteś zainteresowany współpracą?

Poznaj dokładną cenę naszych usług dla Twojej firmy oraz porozmawiajmy o możliwościach współpracy.

Zapytaj o darmową wycenę